2 augustus 2017 – Generatie Z heeft haar intrede gemaakt op de arbeidsmarkt. De generatie die continu ‘digital connected’ is, hoge ambities heeft, maar ook altijd op zoek is naar meer voldoening, feedback en verbetering. Voor deze digital natives, geboren tussen 1997 en 2010, is de huidige arbeidsmarkt erg interessant en rijk aan kansen, maar soms ook nog intimiderend. Om te overleven in het werkveld moeten ze vaardigheden hebben die niet geautomatiseerd kunnen worden, oudere collega’s respecteren en hun behoefte aan directe bevrediging onderdrukken. Er zijn ook een aantal verschillen in het recruitmentproces van Generatie Z ten opzicht van andere generaties. De werving vereist dus een totaal andere aanpak. Hays geeft tips om deze jonge mensen te werven. Wij bieden kansen voor iedereen
Generatie Z wil snel antwoord hebben en is op zoek naar transparantie. Wij vertellen uit eigen ervaring en successen van collega’s en houden niet van meningen maar houden vast aan feiten ; Ook betrekken wij ouders hebben een grote invloed op hun werkkeu
Wij bieden deze generatie de beste digitale mogelijkheden om hun vaardigheden en kennis verder te ontwikkelen op social media.
Generatie Z heeft een andere kijk op de balans tussen werk en privé. Ze weten dat ze langer moeten werken en als digital natives is het gebruik van technologie om te werken op afstand of om thuis te werken de norm. Bij ons kun je zowel thuiswerken of op onze locatie in Venlo waardoor je je eigen werktijden zelf kunt bepalen
Werken aan een generatie die wil begrijpen waarom een organisatie doet wat zij doet en wat zij kunnen bijdragen aan het succes. Werken aan een duidelijk doel en een financieel onafhankelijke toekomst. Venlogezond: werken aan een gezonde generatie |