Niet tevreden over het resultaat van een product of dienst en dan vragen of je je geld terug kunt krijgen?

Ooit al een meegemaakt dat je iets gekocht of aangeschaft hebt of in zee bent gegaan met een product of dienst, goed gevoel bij de informatie, de prijs, het advies enzovoort en toch er achter komen dat het niet 100% het juiste product is of de dienst is die aan de verwachtingen voldeed?

Ergens is iets fout gegaan, in ieder geval de verwachtingen niet waargemaakt van wat jij ervan verwacht had.

Herkenbaar??

Voorbeelden:

Al eens een auto gekocht waarvan je dacht dit is hem, ook de proefrit voelde goed en toch kun je na een maand niet zeggen: I ben niet tevreden en had graag mijn geld terug zodat ik een nieuwe auto bij de buurman kan komen.

En dat is  de garantie die je bij Herbalife Nutrition juist wel krijgt, al heb je de pot en bussen helemaal leeggegeten dan nog krijg jij je geld terug als je geen resultaat of verschil hebt gemerkt.

Ooit al eens meegemaakt bij de AH, Jumbo of Plus, Kruitvat  of andere winkel als je iets gekocht hebt en opgegeten hebt en het toch niet zo lekker vond en je geld graag terug wilde krijgen?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.